Všeobecné obchodní podmínky
Platné od 1.8.2024
I. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi prodávajícím (dále jen „Poskytovatel“) a kupujícím (dále jen „Zákazník“) při prodeji vzdělávacích kurzů a zkušebních testů nanečisto (dále jen „Produkty“) prostřednictvím webového rozhraní na internetových stránkách Poskytovatele.
- Poskytovatel je společnost Přijímačky Jinak s.r.o., Příčná 1892/4, 110 00 Praha 1 IČO 21882504.
- Kontaktní údaje Poskytovatele:
Email: info@prijimackyjinak.cz
Telefon: +420 732 627 107
II. Definice pojmů
- „Produkt“ – vzdělávací kurz nebo zkušební test nanečisto, který je nabízen k prodeji prostřednictvím webového rozhraní
- „Zákazník“ – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s Poskytovatelem smlouvu o koupi Produktu.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
- Objednávka Produktu se uskutečňuje prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře na webových stránkách Poskytovatele.
- Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem je uzavřena odesláním objednávky Zákazníkem a následným potvrzením objednávky Poskytovatelem na email Zákazníka.
- Potvrzení objednávky obsahuje shrnutí objednaných Produktů, cenu a platební podmínky.
- Registrace v internetovém obchodě společnosti Přijímačky Jinak, Osobní profil. Před odesláním první objednávky se zákazník zaregistruje v internetovém obchodě na webové adrese www.prijimackyjinak.cz.Registrace je podmínkou pro to, aby zákazník mohl obsluhovat svůj osobní profil, v němž má možnost sledovat aktuální stav svojí objednávky, případně objednávku zrušit, stornovat nebo změnit některé údaje. V osobním profilu zákazníka se pak zobrazují i případné další doplňující informace ke zvolenému produktu.
Registraci zákazník provede pouze jednou. Každou další objednávku provádí pod registračními údaji přidělenými v rámci první objednávky. Přístup k osobnímu profilu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník není oprávněn umožnit využívání svého osobního profilu třetím osobám.
Společnost Přijímačky Jinak může zrušit osobní profil zákazníka, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj osobní profil déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti ze smlouvy (včetně obchodních podmínek).Zákazník bere na vědomí, že osobní profil nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení společnosti Přijímačky Jinak, popř. třetích osob.
V případě, že zákazník využije přihlašovací údaje a přistoupí jejich prostřednictvím k zakoupenému online produktu dříve než po uplynutí čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy, vyjadřuje tím výslovný souhlas s tím, že společnost Přijímačky Jinak započala s plněním dle této smlouvy před uplynutím uvedené lhůty pro odstoupení od smlouvy, což bude mít ve smyslu ustanovení § 1837, písm. l) občanského zákoníku za následek nemožnost uplatnit odstoupení od smlouvy po takovém zahájení plnění.
Změna objednávky
Objednávku nelze po jejím odeslání měnit. Výjimkou jsou pouze některé změny, které jsou k dispozici v osobním profilu u jednotlivých produktů např. termíny zkoušky nanečisto.
IV. Cena a platební podmínky
- Cena Produktů je uvedena na webových stránkách Poskytovatele u jednotlivých Produktů.
- Platba za Produkty je možná následujícími způsoby:
– Bankovním převodem
– Online platební bránou - Platba musí být provedena do 3 dnů od potvrzení objednávky, není-li dohodnuto jinak. Po obdržení platby Poskytovatel zpřístupní objednané Produkty.
- Společnost Přijímačky Jinak je oprávněna odstoupit od uzavřené smlouvy v případě, že v eshopu byla chybně uvedena cena produktu, která byla zjevně nepřiměřená hodnotě produktu, a zákazník produkt nakoupil za tuto nepřiměřenou cenu.
V. Dodací podmínky
- Produkty jsou Zákazníkovi zpřístupněny elektronicky prostřednictvím uživatelského účtu na webových stránkách Poskytovatele nebo zasláním na email Zákazníka.
- Elektronické dodání Produktů je realizováno do 2 pracovních dnů od obdržení platby.
VI. Práva a povinnosti smluvních stran
- Poskytovatel se zavazuje dodat objednané Produkty v souladu s těmito obchodními podmínkami.
- Zákazník je povinen uhradit cenu Produktů a využívat je v souladu s těmito obchodními podmínkami a příslušnými právními předpisy.
VII. Odstoupení od smlouvy
- Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení Produktů bez udání důvodu.
- Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a doručeno na email Poskytovatele. V případě odstoupení od smlouvy je Zákazník povinen vrátit zpřístupněné Produkty a Poskytovatel vrátí uhrazenou cenu do 14 dnů od doručení odstoupení.
- Postup vrácení peněz při stornování objednávky či odstoupení od smlouvy
- Po doručení vyplněného formuláře o odstoupení od smlouvy nebo o stornu objednávky, a vyhodnocení oprávněnosti požadavku, vrátí společnost zaplacenou částku nebo její část v souladu se storno podmínkami zákazníkovi.
- V případě, že objednávka byla uhrazena převodem, zašle společnost zákazníkovi žádost o sdělení čísla účtu, na který má být příslušná částka vrácena.
- V případě, že je objednávka uhrazena platební kartou, bude příslušná částka vrácena automaticky na tuto kartu.
- V případě storna nemá zákazník nárok na vrácení peněz.
VIII. Reklamace
- V případě vadného Produktu má Zákazník právo na reklamaci.
- Reklamace musí být uplatněna písemně na email Poskytovatele a obsahovat popis vady
- Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího doručení a informovat Zákazníka o způsobu jejího vyřízení.
IX. Ochrana osobních údajů
- Poskytovatel se zavazuje chránit osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy.
- Osobní údaje Zákazníka budou zpracovávány pouze pro účely plnění smlouvy a nebudou poskytovány třetím stranám, s výjimkou případů stanovených zákonem.
X. Autorská práva
- Zákazník je povinen při nakládání s veškerými produkty společnosti Přijímačky Jinak dodržovat zákon č. 121/2000 Sb. o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).
- Zákazník zejména není oprávněn v rozporu s autorským zákonem půjčovat, kopírovat, kopie dále prodávat ani jiným způsobem šířit žádný z produktů a dalších poskytnutých materiálů společnosti Přijímačky Jinak.
- Porušením ustanovení autorského zákona se zákazník vystavuje nebezpečí vymáhání náhrady škody a bezdůvodného obohacení ze strany společnosti Přijímačky Jinak, v některých případech může takové porušení autorského zákona naplnit i znaky trestného činu.
XI. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.
- Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.
XII. Zvláštní část obchodních podmínek – specifické podmínky pro Zkoušky Nanečisto
Zkoušky Nanečisto pro přípravu na střední školy a víceletá gymnázia
- Úhrada Zkoušek Nanečisto je možná bankovním převodem nebo online platbou.
- Storno objednávky Zkoušek Nanečisto lze provést nejpozději 14 dnů před termínem konání Zkoušek Nanečisto.
- V případě, že zákazník zruší svou objednávku prezenčního termínu Zkoušek Nanečisto nejpozději 14 dnů před termínem konání zkoušek, vrátí Přijímačky Jinak zákazníkovi 75 % uhrazené částky. Zbývajících 25 % uhrazené částky náleží společnosti Přijímačky Jinak jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním objednávky zákazníka.
- Storno online termínu Zkoušek Nanečisto lze provést nejpozději 14 dnů před termínem konání Zkoušek Nanečisto online. V takovém případě bude zákazníkovi vráceno 100 % uhrazené částky.
- Nezúčastní-li se zákazník prezenčního termínu, budou mu po zveřejnění oficiálních výsledků daného termínu zkoušky v osobním profilu zpřístupněna kompletní zadání a výsledky.
- Nezúčastní-li se zákazník online termínu, má možnost test vyplnit dodatečně v osobním profilu až do 30 dní od neúčasti prezenčního termínu. Po vyplnění nalezne v profilu výsledky a klíč řešení.
- Storno jednoho či více termínů z cenově zvýhodněného balíčku
- Zakoupil-li zákazník více termínů Zkoušek Nanečisto jako cenově zvýhodněný balíček a chce zrušit svoji objednávku poté, co některý z termínů již proběhl, je to možné za výše uvedených podmínek. Vrácená částka bude vypočítána jako rozdíl mezi cenou zaplacenou za celý Balíček a plné ceny za jednotlivé již realizované termíny (tj. ceny, za kterou jsou prodávány Přijímačky Nanečisto v jednotlivých termínech) a dále bude odečteno 10 % z této částky jako paušální náhrada administrativních nákladů viz výše.
Pozor! V případě zrušení objednávky Balíčku se zruší zákazníkův přístup k této službě jako celku.
Sledujte naše novinky
Přihlaste se nyní a poděkujte nám později