Logotyp webu

Všeobecné obchodní podmínky

Platné od 1.8.2024
I. Úvodní ustanovení
  1. Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi prodávajícím (dále jen „Poskytovatel“) a kupujícím (dále jen „Zákazník“) při prodeji vzdělávacích kurzů a zkušebních testů nanečisto (dále jen „Produkty“) prostřednictvím webového rozhraní na internetových stránkách Poskytovatele.
  2. Poskytovatel je společnost Přijímačky Jinak s.r.o., Příčná 1892/4, 110 00 Praha 1 IČO 21882504.
  3. Kontaktní údaje Poskytovatele:

    Email: info@prijimackyjinak.cz
    Telefon: +420 732 627 107

II. Definice pojmů
  1. „Produkt“ – vzdělávací kurz nebo zkušební test nanečisto, který je nabízen k prodeji prostřednictvím webového rozhraní
  2. „Zákazník“ – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s Poskytovatelem smlouvu o koupi Produktu.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
  1. Objednávka Produktu se uskutečňuje prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře na webových stránkách Poskytovatele.
  2. Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem je uzavřena odesláním objednávky Zákazníkem a následným potvrzením objednávky Poskytovatelem na email Zákazníka.
  3. Potvrzení objednávky obsahuje shrnutí objednaných Produktů, cenu a platební podmínky.
  4. Registrace v internetovém obchodě společnosti Přijímačky Jinak, Osobní profil. Před odesláním první objednávky se zákazník zaregistruje v internetovém obchodě na webové adrese www.prijimackyjinak.cz.Registrace je podmínkou pro to, aby zákazník mohl obsluhovat svůj osobní profil, v němž má možnost sledovat aktuální stav svojí objednávky, případně objednávku zrušit, stornovat nebo změnit některé údaje. V osobním profilu zákazníka se pak zobrazují i případné další doplňující informace ke zvolenému produktu.
    Registraci zákazník provede pouze jednou. Každou další objednávku provádí pod registračními údaji přidělenými v rámci první objednávky. Přístup k osobnímu profilu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník není oprávněn umožnit využívání svého osobního profilu třetím osobám.
    Společnost Přijímačky Jinak může zrušit osobní profil zákazníka, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj osobní profil déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti ze smlouvy (včetně obchodních podmínek).

    Zákazník bere na vědomí, že osobní profil nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení společnosti Přijímačky Jinak, popř. třetích osob.

  5. V případě, že zákazník využije přihlašovací údaje a přistoupí jejich prostřednictvím k zakoupenému online produktu dříve než po uplynutí čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy, vyjadřuje tím výslovný souhlas s tím, že společnost Přijímačky Jinak započala s plněním dle této smlouvy před uplynutím uvedené lhůty pro odstoupení od smlouvy, což bude mít ve smyslu ustanovení § 1837, písm. l) občanského zákoníku za následek nemožnost uplatnit odstoupení od smlouvy po takovém zahájení plnění.

  6. Změna objednávky
    Objednávku nelze po jejím odeslání měnit. Výjimkou jsou pouze některé změny, které jsou k dispozici v osobním profilu u jednotlivých produktů např. termíny zkoušky nanečisto.

IV. Cena a platební podmínky
  1. Cena Produktů je uvedena na webových stránkách Poskytovatele u jednotlivých Produktů.
  2. Platba za Produkty je možná následujícími způsoby:
    – Bankovním převodem
    – Online platební bránou
  3. Platba musí být provedena do 3 dnů od potvrzení objednávky, není-li dohodnuto jinak. Po obdržení platby Poskytovatel zpřístupní objednané Produkty.
  4. Společnost Přijímačky Jinak je oprávněna odstoupit od uzavřené smlouvy v případě, že v eshopu byla chybně uvedena cena produktu, která byla zjevně nepřiměřená hodnotě produktu, a zákazník produkt nakoupil za tuto nepřiměřenou cenu.
V. Dodací podmínky
  1. Produkty jsou Zákazníkovi zpřístupněny elektronicky prostřednictvím uživatelského účtu na webových stránkách Poskytovatele nebo zasláním na email Zákazníka.
  2. Elektronické dodání Produktů je realizováno do 2 pracovních dnů od obdržení platby.
VI. Práva a povinnosti smluvních stran
  1. Poskytovatel se zavazuje dodat objednané Produkty v souladu s těmito obchodními podmínkami.
  2. Zákazník je povinen uhradit cenu Produktů a využívat je v souladu s těmito obchodními podmínkami a příslušnými právními předpisy.
VII. Odstoupení od smlouvy
  1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení Produktů bez udání důvodu.
  2. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a doručeno na email Poskytovatele. V případě odstoupení od smlouvy je Zákazník povinen vrátit zpřístupněné Produkty a Poskytovatel vrátí uhrazenou cenu do 14 dnů od doručení odstoupení.
  3. Postup vrácení peněz při stornování objednávky či odstoupení od smlouvy
  4. Po doručení vyplněného formuláře o odstoupení od smlouvy nebo o stornu objednávky, a vyhodnocení oprávněnosti požadavku, vrátí společnost zaplacenou částku nebo její část v souladu se storno podmínkami zákazníkovi.
  5. V případě, že objednávka byla uhrazena převodem, zašle společnost zákazníkovi žádost o sdělení čísla účtu, na který má být příslušná částka vrácena.
  6. V případě, že je objednávka uhrazena platební kartou, bude příslušná částka vrácena automaticky na tuto kartu.
  7. V případě storna nemá zákazník nárok na vrácení peněz.
VIII. Reklamace
  1. V případě vadného Produktu má Zákazník právo na reklamaci.
  2. Reklamace musí být uplatněna písemně na email Poskytovatele a obsahovat popis vady
  3. Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího doručení a informovat Zákazníka o způsobu jejího vyřízení.
IX. Ochrana osobních údajů
  1. Poskytovatel se zavazuje chránit osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy.
  2. Osobní údaje Zákazníka budou zpracovávány pouze pro účely plnění smlouvy a nebudou poskytovány třetím stranám, s výjimkou případů stanovených zákonem.

 

X. Autorská práva
  1. Zákazník je povinen při nakládání s veškerými produkty společnosti Přijímačky Jinak dodržovat zákon č. 121/2000 Sb. o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).
  2. Zákazník zejména není oprávněn v rozporu s autorským zákonem půjčovat, kopírovat, kopie dále prodávat ani jiným způsobem šířit žádný z produktů a dalších poskytnutých materiálů společnosti Přijímačky Jinak.
  3. Porušením ustanovení autorského zákona se zákazník vystavuje nebezpečí vymáhání náhrady škody a bezdůvodného obohacení ze strany společnosti Přijímačky Jinak, v některých případech může takové porušení autorského zákona naplnit i znaky trestného činu.
XI. Závěrečná ustanovení
  1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
  2. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.
  3. Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.
XII. Zvláštní část obchodních podmínek – specifické podmínky pro Zkoušky Nanečisto

Zkoušky Nanečisto pro přípravu na střední školy a víceletá gymnázia

  1. Úhrada Zkoušek Nanečisto je možná bankovním převodem nebo online platbou.
  2. Storno objednávky Zkoušek Nanečisto lze provést nejpozději 14 dnů před termínem konání Zkoušek Nanečisto.
  3. V případě, že zákazník zruší svou objednávku prezenčního termínu Zkoušek Nanečisto nejpozději 14 dnů před termínem konání zkoušek, vrátí Přijímačky Jinak zákazníkovi 75 % uhrazené částky. Zbývajících 25 % uhrazené částky náleží společnosti Přijímačky Jinak jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním objednávky zákazníka.
  4. Storno online termínu Zkoušek Nanečisto lze provést nejpozději 14 dnů před termínem konání Zkoušek Nanečisto online. V takovém případě bude zákazníkovi vráceno 100 % uhrazené částky.
  5. Nezúčastní-li se zákazník prezenčního termínu, budou mu po zveřejnění oficiálních výsledků daného termínu zkoušky v osobním profilu zpřístupněna kompletní zadání a výsledky.
  6. Nezúčastní-li se zákazník online termínu, má možnost test vyplnit dodatečně v osobním profilu až do 30 dní od neúčasti prezenčního termínu. Po vyplnění nalezne v profilu výsledky a klíč řešení.
  7. Storno jednoho či více termínů z cenově zvýhodněného balíčku
  8. Zakoupil-li zákazník více termínů Zkoušek Nanečisto jako cenově zvýhodněný balíček a chce zrušit svoji objednávku poté, co některý z termínů již proběhl, je to možné za výše uvedených podmínek. Vrácená částka bude vypočítána jako rozdíl mezi cenou zaplacenou za celý Balíček a plné ceny za jednotlivé již realizované termíny (tj. ceny, za kterou jsou prodávány Přijímačky Nanečisto v jednotlivých termínech) a dále bude odečteno 10 % z této částky jako paušální náhrada administrativních nákladů viz výše. 

Pozor!  V případě zrušení objednávky Balíčku se zruší zákazníkův přístup k této službě jako celku.

Sledujte naše novinky

Přihlaste se nyní a poděkujte nám později